5 april 2008

Guten Morgen..

Igårkväll va inte att leka med..
Ojojoj va obekväm jag va.
Ont mest överallt och såklart
va det stekhet i sovrummet
(även fast båda fönstrena va
öppna). Somna inte förrrens 3
nån ggn.. Och vakna upp
klarvaken kl.7. Gäsp.

Lill-strumpan vet iaf hur man
håller mamma vaken om nätterna.
Tryck upp rumpan mot mammas
revben lr rulla runt så mycke
som möjligt där inne.. Tack gumman :/

Igår va ja på mina test.. big surprise..
allt va normalt som vanligt. Hon som
gör mina CTG heter Nan, och hon är så
nyfiken på att få träffa min mamma.. så
hon hoppas verkligen att bebben stannar
där inne tom v.39 då mamma kommer så
hon kan följa med till sjukhuset :)

På eftermiddan va ja ute på jätte lång promenad
med hundarna. Har mindre ont i ryggen, så jag
passa på. Sen blev det några omgångar med tvätt,
dammsugning och städning av kök.

Josh kom hem fr jobbet vid 7 nånting. Och jag ville
inte ställa mig och laga middag när det va så sent,
så vi va iväg till Charos och köpte lite mat.
Thai Chicken Tostada åt jag. yumyum.

Inga planer inför dagen.. får se va vi hittar på.
Joshen ligger fortfarande och sover,
får se va han säger när han vaknar.

Puss

Inga kommentarer:

baby