5 april 2008

Bellycast


Idag gjorde vi äntligen mitt
efterlängtade bellycast :)
Smörjde in mig med vaselin
som jag fått tips om.. men jag
smörjde nog för lite.. för
satan i gatan va det gjorde ont
att få loss gipset fr. vissa ställen.
OUCH..!

Men fint blev det iaf. Ligger
och torkar nu..

På dan va vi iväg till the Spectrum.
Köpte 2 par jeans och lite t-shirtar till
Josh.. fick det i födelsedags present av
mig eftersom det andra jag köpt va helt
fel :)

Har haft sammandragningar hela dagen..
ajaj. Så obehagligt. Men ändå roligt
att man känner att det händer nåt
där inne.. Josh tycker det är så skönt
att vi inte behöver knägå när vi åker
och handlar iaf.. haha.. nu går jag in,
köper snabt det vi ska ha och vill sedan
HEM HEM HEM.

Hyrde film påvägen hem..
väntar på att Josh ska bli klar inne
på kontoret så vi kan krypa ner i sängen
och kolla film. Just nu sitter jag och
kollar på 'true life' på MTV.
Avsnitt: 'Im going to fashion Week'.
Dom har bla med en tjej som syr om
vintage plagg. Ska se om jag kan
hitta hennes hemsida så nu får se,
för hon har massa coola ballerina kjolar
och sånt i neonfärger..

Ohh, gissa va ja hann med idag också??
Jag skura fönster :D Det ska ju va bra
om man vill få igång förlossningen..
Men det va inte därför jag börja skura..
damma av persiennerna i gästrummet
för att mamma o pappa kommer snart
och insåg att fönstrena behövde torkas av.
Så om det hjälper förlossningen på traven
så får jag det på köpet liksom :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad rolig grej! ;-) Vad gör man med det sen då?

Madde sa...

Jag har tänkt hänga upp det på väggen i bebis-rummet tror ja :) Just nu ligger det och torkar på balkongen, ser rätt kul ut..

Anonym sa...

coolt.. sånt vill jag också göra när jag är gravid.

Anonym sa...

Vad fint! Ett tips är att sätta belysning bakom och att montera den på en skiva (målad eller med tyg) det blir skiiiitsnyggt! Som belysning funkar en ljusslinga jättebra. Glöm inte att skriva bak på "magen" vilket datum ni gjorde den och hur långt gången du var, det kan var kul att ha kvar sen! Ha en fin kväll(?) - grejar inte tidskillnaden riktigt:)

baby