16 mars 2008

Söndag


Idag va vi en vända på IKEA.. dom hade
tyvärr ingen påskmust. Så ja får snällt
vänta tills jul då dom säljer det igen.
Kom hem med salta fiskar och
kanelgifflar :)

På vägen hem stanna vi till i hundparken
så att hundarna fick leka av sig.
Sessan lekte lite granna,
men Tuffen sprang mellan mina ben
hela tiden vi va där. Dom är så tråkiga.
När vi inte är i hundparken så vill dom
leka med varenda hund dom ser.
Men så fort vi kommer innanför grindarna
på hundparken så vill dom helst av
allt att vi plockar upp dom igen
och går tillbaka till bilen.. Vi går ju
dit för deras skull, så dom kan leka med
andra hundar och jag trodde att det skulle
bli bättre och bättre om vi förtsatte att gå
dit. Men nejdå. I 2år har vi försökt..
men dom tycker fortfarande det är lika
läskigt. Så nu blir det inge mer hundpark
på ett bra tag :)

Måste berätta.. jag är ju
mer lr mindre livrädd för att köra på
motorvägen här i Los Angeles/OC.
6-7 filig motorväg är inte att leka med
liksom ;) Iaf så körde jag till IKEA
och hem.. så stolt över mig själv :D

Inga kommentarer:

baby