16 mars 2008

Bebbe-kläder



Tänkte låta er smygtitta i lillans
garderob. Om det är nåt vi inte
har brist på så är det kläder.
Jag har ju som sagt köpt rätt mycke,
och så fick vi en hel drös på
vår shower, vår granne som har en liten
tjej på 4mån har kommit över med några
lass, mamma har skickar lite granna.etc.etc.
och det har sakta fyllts på..
Ovan ser ni grejjer som är lite 'finare'
och därför får dom hänga uppe på
galge. Mest matchande set och
klänningar. På golvet har jag tryckt
in div. Bebbe grejjer som ska plockas
ut när hon väl är här.

Överst i byrån har
vi pyjamaser,
haklappar, strumpor,
byxor och små
hårband + skor
och tofflor.









I mellan lådan
hittar vi en
hel drös med bodys
i olika storlekar
och färger.








Längst ner
har vi paket
med kläder som
fortfarande inte är
öppnade, koftor och
lite annat i stora storlekar
samt blöjor.




En fråga jag fått svara på många ggr är: 'Har ni köpt allt i
minsta storleken!?'
Svar: Nej, det har vi såklart inte gjort. Har lite granna i
'new born' (50), ganska mycke i 0-3 months (56), lite granna
i 3-6 months (62) och tom lite lite granna i 6-9 months (68)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jiiiiisses amalia va mkt kläder....Oh my!

Madde sa...

Jag har inte shoppat till mig själv på ca 6mån. Och jag måste ju få stilla mitt shopping begär på ett lr annat vis ;)

Anonym sa...

Hej, ville bra önska er lycka till med den lilla. Brukar kika in och läsa din blogg ganska ofta :) Ha en underbar dag, här hemma är vi insnöade /Mvh Marita

baby