31 augusti 2008

US and A

Nu e vi tillbaka i staterna.
Vårt plan till chicago va
inställt.. så vi blev ombokade
till Munchen-LA. Vi skulle åkt
klockan 10, men nya planet gick
inte förrens klockan 12. Men
sen blev vi 30min så när vi
kom fram till Munchen hade
vi bara 45min på oss å byta
plan. Hej å hå.

Nu e vi iaf hemma efter en
12tim flight.. sheeeeise
va ja e trött. Ska ta en snabb
dusch å sen sova. Josh får
allt ta lillfisan i natt..
för ja hade henne under hela
resan å han fick iaf sova på
planet.

Go Natt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej snuttan!! Vad bra att ni kom hem ordentligt! Var jättemysigt att träffa dig igen, ge lillstumpan en puss från tantsofia. pöss på dig

Anonym sa...

Welcome back! Skönt att resan gick bra hem till Cali!

Anonym sa...

Hur var det att resa in i USA igen?
Krånglade Homeland security?

Är själv nervös för att resa trots mitt Green card då de ofta varit hemskt otrevliga mot mig... :-(

Madde sa...

Stina: Ja har aldri haft nå problem i tullen sen ja fick mitt greencard :) Förut så hade dom ju 1milj frågor o kunde va lite otrevliga för att ja sa att ja skulle hälsa på min pojkvän. Men nu e de: Welcome home :) Tråkit att du haft nåra bad experiences.

baby