10 juni 2008

Hmm

Nåt ja aldri trode att jag skulle
skriva: Jag är sugen på att flytta
till sthlm igen.

Jag är så jävla less på Californien.
Är sååå dyrt me hus. Känns som vi
aldri kommer ha råd att köpa nåt.

Nu när Abbie är här så känner
ja mer o mer att ja vill att hon
ska växa upp 'som jag gjorde'..
me stor trädgård, nära till naturen,
kunna leka utomhus, va nära släkt
o vänner.. och det är sånt vi
inte kan få här i CA.

Josh totalvägrar att flytta till
Indiana, så då är nästa alternativ
Sverige.

Mycke att fundera på.. hmm

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haj :) vem vann din tävling? men sverige är väl inte så pjåkigt heller? :)

Anonym sa...

Kalifornien är säkert helt underbart, men det är trots allt Sveriges framsida Stockholm också! Strosa i Gamla stan, på Djurgården, dricka en kall öl på Söder en fredagskväll. Ja, det är inte mycket som väger upp mot det. :) Lycka till med erat kommande val! /Cissi

Anonym sa...

hej!
jag undrar om du gjorde något speciellt smörjde in magen med någon speciell olja eller något eftersom du inte har fått några bristningar ser det ut som på bilderna? jag är i v.26 och har inte fått några än men har verkligen fobi för att få några så det skulle vara jätte snällt om du svarade=) p.s gillar din blogg jätte mycket ni är hur söta som helst.
mvh carro

Anonym sa...

Kan inte Josh få ett jobb i Sverige så ni kan flytta dit?

Madde sa...

Anonym: Tyvärr är det nog rätt svårt för Josh att få jobb i sverige eftersom han kan typ 5 på svenska (dessa ord är korv med bröd och tack så mycke haha). Har pratat med folk som flyttat härifrån med sina amerikanska män och sedan återvänt hit för männen inte kan få jobb, även fast dom har bra utbildning, erfarenhet.etc. Är så jobbit när vi inte vet hur vi ska göra.. suck.

Cissi: Ja ÄLSKAR sthlm.. men bara på sommaren. haha. Snö e de värsta ja vet :)

Carro: Ja smörjde me coco-butter. Glömde bort de rätt ofta, men försökte göra de så ofta som möjligt efter ja duschat å så. Men ja tror bristningar är genetiskt. Min mamma och mormor fick inte nåra heller nämligen. Kul att du gillar bloggen. Grattis till graviditeten o lycka till!

baby