17 maj 2008

Fråga.

Therese skrev:

Åh va kul.. du kommer alltså sälja kläder
från USA och skicka till oss här i Sverige?

Det vore ju kanon isåfall!!
Har du något företag du köper in kläder från eller
köper du själv i butik å säljer vidare?

Svar:

Jag har några leverantörer som jag
beställer saker ifrån. Men jag funderar även
på att sälja produkter fr. kedjor som Victorias Secret
och American Apparel. Kommer GARANTERAT
erbjuda lägre priser på AA än butiker som
Nelly och Glitzy kan.

Kan även tänka mig att sälja produkter som ni
vill att jag köper åt er. Fr tex. forever 21.
Jag vill ju tjäna pengar på min butik.
Så jag kommer tex. lägga på 5-10 dollar
på priset av produkten du vill ha.
Men i slutänden blir det ändå billigare
eftersom portot blir billigare genom
mig än att beställa fr. forever 21's hemsida.
Samt att ni inte behöver betala tull..
So its a win - win situation ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli kul å se vad du kan erbjuda men jag kommer nog absolut att handla! Har tänkt beställa från Forever 21 men har inte blivit av pga frakt å sånt..
Men om det blir billigare via dig är jag nog en given kund, haha!

Anonym sa...

det låter jättejättebra! jag kommer definitivt att beställa något!! Känns jättespännande att se vad du kommer att ha för något! Skulle även vara roligt med skor och liknande i mindre storlekar, har bara 35-35,5 i skostorlek och är jättesvårt att hitta snygga skor här i Sverige i den storleken!

Anonym sa...

Men hur kan du garantera att man inte behöver betala tull? Alltså hur har du tänkt kringå det? Är bara lite nyfiken?

Madde sa...

Anonym: Om man inte har kvitto i paketet o det är märkt som 'privat post' så tullar dom inte. Jag brukar tex. köpa kläder till mina syskon o skicka till sverige vid födelsedagar å julafton. Och det behöver dom aldrig betala tull för.

Anonym sa...

Här har du en kommande kund ;-)

Anonym sa...

´Gud jag längtar, du kommer ju bli en miljonär för jag ska köpa så mkt av dej.. :D

baby