3 maj 2008

Freda..

Inlägg skrivet fre kväll. Batteriet dog på
datan så det publicerade inte förrens lörda morron :)
Just so u know

Ida va vi hos vår pediatrician. Har hittat en doktor
som är fr. sverige. Jättegullig tjej (kvinna) som bott
här i över 20år. Abbie va såååå duktig. Gnydde
lite granna, men inget skrik. Hon vägde 6lbs 5oz.
Så hon har inte gått ner spec mycke sen hon
föddes, skönt. Visar att hon äter rätt bra.





På eftermiddan gick jag, mamma, Abbie och hundarna
på långpromenad. Va ett bra tag sen jag kunde gå
långa vändan utan att bli helt slut. Skönt att kunna
komma ut och röra lite på sig igen :)


När vi kom tillbaka fr promenaden hade Josh åkt
iväg till kontoret för att jobba nåra timmar..
Vi andra åkte till the Marketplace för att leta
klänning till Abigail.. hon ska fotograferas imorrn
och då måste man ju va fin ;) Allt vi har här hemma
är för stort.. så fick leta efter nåt i mindre storlek.
Köpte 3 klänningar och lite annat på Carters.
Hon kommer va sååå fin på sina kort <3
Måste bara berätta att hon va jätteduktig
när vi va ute o shoppa.. hon låg o sov i vagnen
och vakna inte förrens vi va hemma igen.

Nu på kvällen har vi grillat och satt och åt
ute på balkongen. Jättemysigt.

Kl e halv 1.. så nu e de dags för mig att sova.
Gullungen ska väl upp å äta om nån timme,
så gäller att passa på att sova samtidigt som henne..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så SÖT hon är! Och vad mycket hår!!! Säkert MINST lika mkt som min lilla skrutt hade när hon föddes.....

Anonym sa...

Åh.. hon är såå söt :-)
Mår du bra annars?

Anonym sa...

Hej! Brukar kika in här och har kommenterat nån gång förut, men stort GRATTIS till lilltjejen för det tror jag inte jag sagt :-)
Måste fråga vad er pediatrician heter..? Min man har nämligen en moster som arbetar som barnläkare i Californien och hon har bott där till och från i minst 20 år.. Så jag blir lite nyfiken på om det skulle råka vara hon :-)

baby