12 april 2008

Lörda..

Förra helgen när vi va på
HM så fick vi 2 presentkort
för att vi spendera över 100
dollar. Man fick inte veta hur
mycke pengar det va på
korten och dom var bara giltiga
i HM butiken vi handlade i
och bara under
den 12-13 april (denna helg).
Så idag va vi iväg till HM igen
för att se hur mycke pengar
korten va laddade med.

Det var allt fr. 10-100 dollar.
Jag va helt säker på att vi fått
2kort me 10dollar. Men till min
förvåning så hade vi ett med 50
och ett med 10 :)

Jag är ju en HIPPO just nu
och orkar verkligen inte kolla
på grejjer till mig själv.
Så Josh fick ta alla pengarna
och köpa lite grejjer till sig.
Kom hem med ett par shorts,
1 skjorta, 1 t-shirt och 2 pike
tröjor.

Är jättevarmt idag också..
så ikväll ska vi grilla :)
Mysit.

Här är jag:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...
Du som är så fin med din gravida mage!
Inte är du en Hippo!!!!

Madde sa...

Tack :) Ja känner mig inte spec fin iaf.. haha.. gräver längre å längre in i garderoben för att hitta saker som passar. Har fortfarande lyckats hålla mig borta fr preggo kläder. När jag visa Hippo-videon för Josh så sa han: 'Oh titta, dt är ju DU' :-( Så, jag är nog en hippo after all..

baby