3 mars 2008

Snart smäller de..


Kom nyss hem från sjukhuset.
Har vari på rundtur nu på kvällen
mellan 6 och 9. Först fick vi träffa
massa försäljare. Va folk från
babies'r'us, mamma-massage,
fotografer.etc.etc. Sen satt vi och
lyssna på en sköterska som visa
ett bildspel me bilder fr rummen,
operations salen o massa annat.
Vi va ca 200pers där ikväll..
när sköterskan va klar dela dom oss
i 2 grupper. Första gruppen fick
få gå upp på förlossningen och
medans vi andra satt kvar och
dom hade lotteri. Jag och Josh vann
en korg me massa bebisgrejjer fr
Babies R Us. Sen blev vi indelade i
små grupper och va uppe på BB.
Va jättefina rum med jacuzzi, TV
och kylskåp :D När vi gick därifrån
va ja liiiite nervös.. att se sängen och
alla grejjer gör att det känns så verkligt.
Liksom: 'Snart smäller de..'
Men längtar så tills det är dags..
har väntat så länge på lillsessan.
Vill ju ha henne här ute NU :D

Appropå det så ringde min OB
och sa att jag måste på ett till tillväxt UL
om 3 veckor.. och jag måste fortsätta gå
på mina non-stress-test. Jag som hade
hoppas på att slippa dom. Men är ändå
skönt att dom håller koll på oss :)
Ska dit imorrn kl 2.


Nya skorna ja köpte idag..

Inga kommentarer:

baby