7 mars 2008

Mary Kay


Mitt bästa tips för din hy är:
Mary Kay's Timewise 3-in-1
cleanser. Jobbade som Mary Kay
försäljare ett tag (vilket sög hårt
för det känns som snudd på
omöjligt att tjäna pengar på det),
men en produkt jag fick upp ögonen
för är deras cleanser. Otroligt skön
för ansiktet. Man blir silkeslen och
den får verkligen bort allt smink
ordentligt. Min tub tog slut för nån
vecka sen och jag köpte en ny
som kom igår. Under de 5-6 dagar
jag va tvungen att använda en annan
cleanser såg jag jättestor skillnad
på min hy.. kändes fetare över
hakan och pannan, men torrare
över kinderna och näsan.

Mary Kay's produkter finns
inte att köpa i butik. Jag köper
mina produkter på E-bay. Billigare
än att gå till en försäljare och
ofta man få ett bra deal. Tex. 2
förpackningar till priset av 1.

Inga kommentarer:

baby