19 februari 2008

you give me feeever

Vakna kl.3.30 imorse och hade feber
på 38.2gr. Blä. Har lega me en ispåse
på huvve och druckit typ 2 liter vatten,
så nu är jag nere på 36.9 igen..
Inte kul alls..

Idag ska ja till doktorn på mitt
non-stress-test igen.
Hoppas allt fotrfarande ser bra ut :)

Beställde lite grejjer på internet
nu på morronen:


Wipes warmer.. Håller våtservetterna
varma.


Vattentäta pads för skötbordet,
sängen och vagnen.



Madrass till skötbordet



Amningskudde



Bouncer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Vart hittade du den där Wipes warmern? Jag har alltid sagt att jag ska uppfinna en sån, då jag tycker synd om sonen då våtservetterna alltid är så kalla.. Hoppas du mår bättre, och att det gick bra idag. Kram!

Madde sa...

Här i USA tycker dom man e knäpp om man inte använder varma wipes.. haha.. Finns tom lite mindre hållare för 'travel'.. och det finns barnvagnar som har en warmer på handtaget. Den här hitta jag på walmart. Kosta 20 dollar. Förresten så kan du säkert börja kolla på forever 21 på sommarklänningar nu.. just so you know :)

Anonym sa...

Hm.. intressant! *ler*
Vill oxå ha en.. Får titta på Ebay.
Tack för tipset! :-) Ska se om jag hittar några fler klänningar, har redan hittat för många. Forever21 har ju såå otroligt fina klänningar ;-) Kram!

baby