24 januari 2008

Bulan


Bula dags igen.. Inte så mycke skillnad fr. förra veckan.
Imorrn ska vi på 4D UL.. Ska bli så spännande.
I helgen låg bebben på nå knasigt sätt, för jag hade
jäääätte ont i magen och kunde knappt
andas. Kändes som att hon låg och tröck
på lungorna, och samtidigt så va magen stenhård.
Kunde heller inte känna henne sparka så mycke
som ja brukar.. Men nu har hon äntligen
vänt sig igen och sparkar och lever om där inne.

PS: E de bara jag eller börjar min navel se stor ut :/ ?
Tror inte den kommer ploppa ut, men den ser ju
ut att va rejält utdragen iaf.. tihi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen! Fin mage du har! :-)
Du glömmer väl inte att olja in den? ;-) (Ett tips för att slippa onödiga bristningar).. Trevlig helg! Är sugen på semlor..

Anonym sa...

Vilken fin mage du har nu :)
Har följt dig sen du bara va några veckor.

Det är inte förvärkar du kännt då när magen dragit ihop sig.?

Madde sa...

Jag hade jättemycke förvärkar förra veckan.. blä va obehagligt de va. Nu i helgen kändes det inte alls likadant.. och det blev bra igen såfort jag stog upp. Satt i bilen nån timme när vi åkte för att köpa vagnen, och sen 2tim på bio. Efter det kändes det som att allt i magen skulle komma upp i halsen.. Men när jag stått upp i 10min lr så, så blev de bra igen. Dessutom kände ja sparkar upp mot revbena, istf under naveln som jag brukar göra. Så ja tror hon snurrat runt ett varj lr nåt ;)

Jag smörjer magen med coco-butter. Än så länge har bristningarna hållt sig borta. Hoppas de förblir så :D

Anonym sa...

Hej igen! (Typ 511:e ggn känns det som..) *ler* ;-) Ville bara tipsa om oljan jag hade: "Dermalogica Stress relief treatment oil". Har fått högsta betyg i tester också. Fungerade klockrent på mig :-)

baby