12 augusti 2007



















Jag har tänkt köpa
lite spel innan familjen
kommer hit..
När jag var yngre
spelade jag och mina
kompisar twister,
monopol, domino.etc.
Och kommer fortfarande
ihåg hur fnittriga vi var när
'Tjejsnack-spelen' kom fram.
Haha.




När vi blev lite äldre blev det mer alkohol
relaterade spel såsom Fia med Hutt
lr nåt kortspel där det alltid slutade med att vi
fick i oss alldeles för mycke sprit.. huuuha.
Nu när jag är lite äldre och lite visare (hrm.. haha)
börjar jag längta efter att spela vanliga spel igen.
Och nu när familjen kommer och vi blir 6 pers istf
bara 2 som vi är i vanliga fall så måste jag ju passa på
att spela lite monopol lr domino lr uno
lr nåt annat skojj :)

Vilket är DITT favorit spel?

2 kommentarer:

Anonym sa...

finns ju en utan ärmar kvar på asos.com. tack förresten.

Anonym sa...

Spel är roligt! Gillar När och Fjärrans Dvd spel. Riktigt skoj!

baby