9 augusti 2007

in my closet..

Pröva massa kläder ur garderoben
och tog lite skojjiga outfit bilder :)




















dress & ankelboots
vintage (butiken
heter Deluxe och ligger
i New Port Beach)












Bubbelklänning
80-tals vintage.

Favvo bubbelbad
- Strawberry Shortcake
fr Target :)







Jag har satt i extensions
för jag vill att håret fram
ska hänga ner mer.

Vill att det ska
va en skarpare
'linje/skillnad'
mellan nacken och
håret på sidorna.







Dessa 2 klänningar är helt underbara,
men jag använder dom ALDRIG.
Den röda är en 'slip/underklänning'
och jag vet inte vad jag kan ha den till?
80-tals klänningen är för stor,
skulle behöva sy in den och
sy dit nya axelband..
Men fina är dom..

Har du några plagg i din garderob
du gillar men aldrig använder?

Inga kommentarer:

baby